Warunki i tryb zawierania i rozwiązywania umów z odbiorcami wody
1. Spółka jest zobowiązana do zawarcia umowy o zaopatrzeniu w wodę z osobą, której nieruchomość została podłączona do sieci i która wystąpiła z pisemnym wnioskiem o zawarcie umowy.
2. Podpisanie umowy z odbiorcą wody następuje po dokonaniu czynności związanych z odbiorem technicznym i sporządzeniu protokołu odbioru przyłącza.
3. Umowy mogą być zawierane z osobą, która posiada tytuł prawny do nieruchomości lub z osobą, która z niej korzysta.
4. Jeżeli nieruchomość jest zabudowana budynkiem wielorodzinnym, umowa zawierana jest z właścicielem budynku lub zarządcą nieruchomości wspólnej.
5. Spółka zawiera umowy z korzystającymi z lokali osobami na wniosek właściciela lub zarządcy w przypadkach określonych w art. 6 ust. 6 ustawy na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
6. Umowy zawierane są na czas nieoznaczony z możliwością wypowiedzenia ich przez strony z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. Spółka ma prawo rozwiązać umowę jedynie w przypadkach określonych ustawą, umową lub z ważnych przyczyn.
7. Po upływie terminu wypowiedzenia Spółka zaniecha dostawy wody i może zastosować środki techniczne uniemożliwiające pobór wody.
8. W przypadku zmiany właściciela lub zarządzającego nieruchomością następuje wygaśnięcie umowy z dotychczasowym odbiorcą od momentu podpisania umowy z nowym odbiorcą lub zgłoszenia zmiany spółce.
9. Korzystanie z urządzeń wodociągowych bez zawarcia umowy rodzi skutki odpowiedzialności karnej i cywilnej.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2005-06-01 10:26:40
- Informacja zaktualizowana przez: Michał Witenberg
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-21 13:06:50
- Liczba odsłon: 2057
- Historia dokumentu: