Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

poszukuje osoby na stanowisko:

 

Specjalista w Dziale Obsługi Klienta

 

GŁÓWNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Znajomość Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującego w OPWiK Sp. z o. o. oraz obowiązujących taryf.
  • Profesjonalna i rzetelna obsługa Odbiorców.
  • Przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o zawarcie umowy.
  • Przygotowywanie umów dla odbiorców.
  • Prowadzenie ewidencji umów dotyczących kanalizacji deszczowej.
  • Rozliczanie (w tym wystawianie faktur) i obsługa odbiorców Spółki w zakresie dostawy wody i odprowadzania ścieków oraz kanalizacji deszczowej.
  • Przyjmowanie, weryfikacja i wprowadzanie oświadczeń o akceptacji faktur elektronicznych bądź zgody SMS.
  • Przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnych występujących na terenie będącym w konserwacji przez służby OPWiK Sp. z o.o. i wpisywanie informacji w systemie ZSI.
  • Powiadamianie o wystąpieniu awarii właściwych osób w Zakładzie Eksploatacji Sieci i Usług odpowiedzialnych za usunięcie awarii.
  • Tworzenie i edytowanie danych Odbiorców.
  • Obsługa programu informatycznego w zakresie rozliczania i obsługi Odbiorców oraz gospodarki wodomierzowej.
  • Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami w zakresie działania systemu kanalizacji deszczowej.
  • Współpraca i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem dotacji z zakresu ochrony zasobów wodnych i powietrza.
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z obsługą odbiorców lub działalnością Działu Obsługi Klienta.
  • Terminowe rozpatrywanie reklamacji zgłoszonych przez Odbiorców.
  • Redagowanie i publikowanie postów w social mediach Spółki.
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w social mediach.
  • Prowadzenie ewidencji zgłoszonych reklamacji w rejestrze reklamacji przedsiębiorstwa.
  • Udzielanie Odbiorcom pełnej informacji dotyczącej realizacji danej usługi, a przede wszystkim informacji objętych Regulaminem dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującym w OPWiK Sp. z o. o. oraz zawartych w taryfie.
  • Dbanie o właściwy wizerunek przedsiębiorstwa na zewnątrz poprzez zdobycie zaufania odbiorców usług świadczonych przez OPWiK Sp. z o. o.
  • Zgłaszanie przełożonemu nielegalnych przyłączy do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej.

Dodatkowo preferowani będą kandydaci posiadający umiejętności i doświadczenie w zakresie:

  1. Prowadzenia baz danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami ( BDO)
  2. Wdrażania narzędzi informatycznych do monitorowania obiegu nieczystości ciekłych w Gminach.

 

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • Wykształcenie wyższe
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodyscyplina na wysokim poziomie
  • prawo jazdy kat. „B”;
  • odporność na stres w sytuacjach awaryjnych;

 

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę na okres próbny, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia (zależne od posiadanej wiedzy i doświadczenia),
  • pracę w stabilnym przedsiębiorstwie,
  • współpracę z profesjonalnym zespołem ludzi,
  • szkolenia specjalistyczne.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • CV i list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • podpisana klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w formie elektronicznej na adres email  kadry@opwik.pl w terminie do dnia 18.10. 2024r. do godziny 12:00.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie rozmowy kandydatów poinformujemy telefonicznie.

Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia rekrutacji na każdym etapie bez podania przyczyny.

Złożone przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane przez OPWiK Sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Specjalista w Dziale Obsługi Klienta.

Wzięcie udziału w rekrutacji wymaga uprzedniego zapoznania z poniższą KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH dla kandydata o pracę.

W przypadku podania danych osobowych innych niż wymagane w powyższym ogłoszeniu o pracę na stanowisko Specjalista w Dziale Obsługi Klienta należy do składanej dokumentacji dołączyć zgodę na przetwarzanie tych danych.

 

Pliki do pobrania:

Klauzula informacyjna

Kwestionariusz osobowy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dominik Stefański
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-10-07 10:16:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Dominik Stefański
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-10-18 12:09:44
  • Liczba odsłon: 51
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 262447]

przewiń do góry